Refacerea articulației gleznei după întindere. Diagnostic

Refacerea ligamentelor de gleznă după întindere

RecuperareRecuperare Gleznă Incalzirea: Inainte de a efectua exercitiile de mai jos, incalziti-va timp de 5 — 10 minute cu ajutorul unor miscari cu impact minor, precum mersul pe jos sau pe o bicicleta stationara. Intinderea muschilor: Dupa incalzire, efectuati exercitiile de intindere prezentate mai jos. Abia dupa aceea treceti la exercitiile de tonifiere musculara. Cand terminati exercitiile de tonifiere, finalizati programul prin reluarea exercitiilor de intindere.

Alunga durerile de spate cu aceste exercitii - Alin Burileanu

Nu ignorati durerea: In mod normal nu trebuie sa resimtiti nicio durere in timpul exercitiilor. Consultati medicul sau kinetoterapeutul pentru orice durere aparuta in timpul exercitiilor.

Entorsa de glezna

Puneti intrebari: Daca nu sunteti sigur despre cum ar trebui sa executati un exercitiu, sau despre frecventa acestuia, nu ezitati sa intrebati medicul ortoped sau kinetoterapeutul. Muschii vizati: Grupele de muschi ale gambei sunt cele vizate de acest program, precum si tendoanele si ligamentele care controleaza miscarea piciorului.

Intinderea tendonului lui Ahile Principalele grupe de muschi lucrate: Complexul gastrocnemian-solear partea posterioara a gambei ; Trebuie sa resimtiti o intindere a musculaturii in gamba si in glezna Echipament necesar: nici unul Repetari: 2 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Stati cu fata la perete si cu piciorul sanatos indreptat in fata.

fisura articulației genunchiului de ce doare articulația degetului mijlociu

Indoiti usor genunchiul. Tineti piciorul afectat in spate si drept genunchiul in extensiecu talpa si degetele usor indreptate spre interior; Tineti ambele talpi pe podea si impingeti coapsele inspre zid; Mentineti pozitia timp de 30 de secunde si relaxati pentru inca 30 de secunde.

Repetati miscarea.

  • Dacă articulația de pe umăr doare
  • Recuperare dupa entorsa de glezna. Tratarea entorsei - Centrokinetic
  • Când trebuie începuta fizioterapia?
  • Informatie medicala revizuita de: ANDREI BOGDANMedic primar ortopedie — traumatologie Protocol de recuperare in entorsa de glezna Articulatia talocrurala glezna reprezinta un complex articular ce permite orientarea piciorului in toate directiile spatiului, absortia socurilor si transmiterea greutatii spre suportul de sprijin in statica si locomotie.
  • Bogdan DariciucMedic specialist Ortopedie-Traumatologie Entorsele de gleznă sunt unele din cele mai frecvente leziuni întâlnite în traumatologie.

Important: Nu arcuiti spatele 2. Intinderea tendonului lui Ahile cu genunchiul indoit Principalele grupe de muschi lucrate: muschiul solear; Trebuie sa resimtiti aceasta intindere in gamba, in exteriorul gleznei si in talpa Echipament necesar: nici unul Repetari: 2 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Stati cu fata la perete si cu piciorul sanatos indreptat in fata.

Refacerea ligamentelor de gleznă după întindere

Tineti piciorul afectat in spate, cu genunchiul indoit si degetele usor indreptate spre interior; Tineti ambele talpi pe podea si impingeti coapsele inspre zid; Mentineti pozitia timp de 30 de secunde si relaxati pentru inca 30 de secunde. Important: Tineti soldurile centrate pe ambele picioare 3.

Rularea unei mingi de tenis Principalele grupe de muschi lucrate: Fascia plantara; Trebuie sa resimtiti aceasta intindere in talpa Echipament necesar: dureri severe ale genunchiului minge de tenis Repetari: 1; Zile pe saptamana: zilnic Instructiuni detaliate Asezati-va pe un scaun stabil si puneti ambele talpi pe podea; Rulati timp de 2 minute o minge de tenis cu bolta talpii piciorului afectat.

Important: Stati cu spatele drept si calcaiul indreptat spre scaun 4. Extensie pasiva cu ajutorul unui prosop Principalele grupe de muschi lucrate: Complexul gastrocnemian-solear partea posterioara a gambei ; Trebuie sa resimtiti aceasta intindere in gamba si in calcai Echipament necesar: un prosop Repetari: 2 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Asezati-va pe jos cu ambele picioare intinse in fata; Infasurati un prosop in jurul varfului labei piciorului si prindeti capetele prosopului cu mainile; Tineti piciorul afectat intins in fata si trageti marginile prosopului spre corp; Metineti timp de 30 de secunde si relaxati pentru alte 30 de secunde.

Entorsa de Gleznă

Repetati miscarea de 3 ori. Ridicari pe varful picioarelor Principalele grupe de muschi lucrate: Complexul gastrocnemian-solear partea posterioara a gambei ; Trebuie sa resimtiti acest exercitiu in partea posterioara a gambei Echipament necesar: un scaun de sprijin Repetari: 2 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Stati in picioare, astfel incat greutatea corporala sa fie distribuita in mod egal pe ambele picioare; tineti-va de spatarul unui scaun sau de un perete, pentru echilibru; Ridicati piciorul sanatos de pe podea astfel incat toata greutatea sa fie pe piciorul afectat; Ridicati calcaiul piciorului afectat cat de sus puteti, si apoi coborati; Repetati miscarea de 10 ori.

Tratamentul KFS al artrozei ligamentele și articulațiile rănesc decât pentru a trata

Important: Nu indoiti genunchiul piciorului cu care lucrati 6. Mobilizarea gleznei Principalele grupe de muschi lucrate: muschii ce mobilizeaza glezna; Trebuie sa resimtiti acest exercitiu de la varful piciorului pana la glezna Echipament necesar: nici unul Repetari: 2 seturi; Zile pe saptamana: zilnic Instructiuni detaliate Asezati-va jos astfel incat laba piciorului sa nu atinga podeaua; Cu ajutorul labei piciorului, scrieti in aer fiecare litera a alfabetului.

Important: Faceti miscari mici, utilizand doar laba piciorului si glezna 7.

de ce se umflă șoldul recomandări pentru artroza șoldului

Onduleuri cu prosopul Principalele grupe de muschi lucrate: muschii flexori ai refacerea articulației gleznei după întindere Trebuie sa resimtiti acest execitiu la nivelul degetelor Echipament necesar: un prosop de maini Repetari: 5; Zile pe saptamana: Zilnic Instructiuni detaliate Asezati-va cu ambele picioare pe podea si plasati un prosop mic pe podea in refacerea articulației gleznei după întindere dvs.

Important: Puteti creste refacerea articulației gleznei după întindere acestui exercitiu prin amplasarea unei gretuati la capatul prosopului 8. Flexia plantara si flexia dorsala a gleznei Principalele grupe de muschi lucrate: tricepsul sural partea posterioara a gambeitibialul anterior; Trebuie sa resimtiti acest exercitiu in gamba, spatele calcaiului, si varful piciorului Echipament refacerea articulației gleznei după întindere utilizati o banda elastica cu un grad potrivit de rezistenta Repetari: 3 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: 3 Instructiuni detaliate Asezati-va pe podea cu picioarele intinse bine in fata; Pentru flexia dorsala, prindeti banda elastica de un scaun sau de piciorul mesei si infasurati-o apoi in jurul labei piciorului; Trageti degetele de la picioare inspre dumneavoastra si reveniti apoi usor la pozitia initiala; Pentru flexia plantara, infasurati banda elastica in jurul labei piciorului si tineti capetele in maini; Intindeti usor degetele de la picioare spre inainte si reveniti usor la pozitia initiala.

tratament colagen articulatii durere constantă la genunchi

Repetati de 10 ori. Important: Tineti piciorul drept si calcaiul sprijinit de podea.

Asevedeași